Olen innolla seurannut knit sean Tampereen keskustaan sijoitettuja graffiteja, vain blogista tosin. Paikan päällä tulee käytyä aika harvoin. Niiden innoittamana päätin ratkaista minua pitkään kiusanneen ongelman neulomalla.

1957131.jpg

Työpöydässäni on kaksi pyöreää putkijalkaa, jotka ovat kiusanneet minua vuosikausia vetoisessa kopperossani. Olen usein miettinyt pitkien villahousujen pukemista työpäivän ajaksi, kun kylmät pöydänjalat aiheuttavat kylmäshokkeja ja puistatuksia aina kun ne koskettavat jalkojani. Kerran knit sean sivuilla seikkaillessani kuului päästäni "pling" ja tajusin että enhän minä niitä villahuousuja tarvitse vaan pöytä.

1957147.jpg

Malli Suorakaide 42 x 15 cm, ainaoikein
Lanka Novita Hippy
Menekki n. 80 g
Puikot 5,5 mm Drops muovipyörö

Putkenlämmittäjät piristävät ankeaa pöydänalustani tosi kivasti, ja ne myös toimivat. Samalla sain tuhottua yksinäisen näyteyökötyslankakerän, jolle en oikein keksinyt tähdellistä käyttötarkoitusta. Jos nyt olisin bloggaaja joka innolla osallistuu meemeihin, haastaisin ehdottomasti kaikki muutkin esittelemään työpöytänsä alusen...